2007. szeptember 3., hétfő

Mindennapok ...

Mostanában valahogy egyhangúan, mondhatnám azt is, hogy unalmasan telnek a napjaim. Mind a munka-, és mind a szabadnapok. A munkanapok talán azért, mert nem érzem magam otthon ebben a műszakban, amiben vagyok. Sok az "öreg", nem vagyunk egy hullámhosszon, nem lehet miről társalogni. Lehet, hogy hülyén hangzik, de "kevesek" nekem. Még csak szellemi kihívást sem jelentenek, semmilyen szinten. A szabadnapjaim pediglen azért, mert talán hó vége van, kevés a pénzem, azaz mondhatni, alig van. Ezen a héten kávéra futja belőle. De legalább a héten utalnak. Amúgy a szabadnapokon is hiányzik a megfelelő társaság, és itt van a hátránya annak, hogy elköltöztem Pécsről. Bár az is igaz, hogy az utolsó pár hónapban az se sokat számított, amikor ott laktam. Akkor se csináltam túl sok mindent. Persze itt az a kérdés is felmerül, hogy megfelel -e nekem teljesen a régi társaság, a régi baráti kör? A válasz pedig  az, hogy NEM. Ez valamelyest elszomorít, de nem annyira, mint kellene. Nem vág a földhöz, nem leszek tőle depressziós, stb. Nem akkora probléma, mint amekkorának lennie kellene. Úgy gondolom, kinőttem ebből a környezetből. Alig van, ami itt tart, amiből még előnyt tudok kovácsolni. Tudok egyáltalán itt bármi ilyet? Nem. Tudom, 1000x mondtam már, hogy lelépek innen, cégtől, városból, megyéből, országból, mégsem tettem. Most is mondhatnám, hogy meg fogom tenni, de inkább nem mondom. Most vannak terveim, még ha nem is hosszútávúak, és nem teljesen világosak, tiszták. De vannak! És kivitelezhetőek, végrehajthatóak. Hogy mik ezek? Angolt tanulni tovább. Megszerezni a jogosítványt. Amennyiben lehetséges, pénzt félrerakni, takarékoskodni. Az is igaz, hogy ez lesz a legnehezebb. De ez is kivitelezhető. Van viszont egy olyan dolog, amit jóval nehezebb, mint az eddig felsoroltakat. Új barátokat, asmerősöket szerezni. Kicsit nehezen ismerkedek, nehezen nyitok ismeretlenek felé. De ez mindíg is így volt. Bár sokat javult a helyzet ezen a téren is az elmúlt 1 év alatt. Ennek azért örülök.

Visszatérve a kezdeti témához, ez a hangulat, állpot, vagy minek nevezzem, nem tartható túl sokáig, sürgősen változtatnom kell rajta. Most, hogy az időjárás számomra sokkal elviselhetőbb lett/lesz, felfedező utakra fogok indulni, be akarom járni a környéket. A Zengőt, a Kelet-Mecseket, Pécsvárad környékét, és magát a várost. Ez talán segít valamelyest kiszakadnom ebből a semmilyen hangulatból, állapotból.

Nincsenek megjegyzések: