2007. szeptember 3., hétfő

Angol ...

Mint oly sok minden, az angol nyelvtanulási lehetőség is változott melóhelyemen. Szeptembertől felsővezetői jóváhagyás szükséges a további részvételhez/folytatáshoz. No, én most kaptam kézhez a levelet, amiben közlik velem, hogy a továbbiakban az Elco nem támogatja a tanfolyamon való részvételemet. Hm. Faja. Annyira nem lepődtem meg ezen, valami ilyesmire számítottam, amikor elolvastam, fel is röhögtem egy pillanatra. De azért még odaírták, hogy amennyiben folytatni akarom a nyelviskolánál, ahol eddig is voltam, 10% kedvezményben részesülök, mert az Elco-nál dolgozok. Asszem ezt ki fogom használni, mert szükségem van a nyelvtudásra. És ez egy olyan befektetés, ami mindenképpen jól jön, és van értelme. Még nem adtam fel azt a tervemet, hogy elmegyek külföldre dolgozni. Csak az időpont csúszik egy kicsit. Ja, kb. 2-3 évet az eredeti tervemhez képest. Talán jövő év ilyenkor már ... Azért az érdekes, hogy a vizsgám elég jól sikerült, mégse támogatnak ...

Nincsenek megjegyzések: