2009. június 23., kedd

Döbbenet ...

Lementem Spárba, és olyan dologgal kerültem szembe, ami rendesen odarakott. Éppen, hogy kiléptem a lépcsőházból, majd megtettem pár métert, amikor azt látom, hogy egy öregasszony letolt nadrággal mászkál a szomszéd ház mellett, majd miután megtalálta a megfelelő helyet, könnyített magán. Mindezt egy viszonylag forgalmas út mellett, az Egyetemtől, és a Paulustól nem messze. Az rendben van, hogy valamelyest takarta a növényzet, de azért mégis, hogy van ez? Az ember nem ezt várja egy nyuggertől, pláne fényes nappal, amikor bárki láthatja. Ilyet még én se teszek. Nappal. Nem értem. És tudni se akarnék róla, de már késő. Rémálmokra számítok.
Amúgy a borongós, felhős idő ellenére elég fülledt, párás a levegő. Ezt egy kicsit nehezen viselem, de attól még kaja után séta.

1 megjegyzés:

MDL írta...

Talán már zavart az elméje.

Nem is olyan régen Budapesten, a Batthyány téren, amely forgalmas busz- és HÉV-csomópont, a tér közepén lévő építmény (szerintem az aluljáró szellőzését láthatja el) falához fordulva egy jólszituált férfi tett hasonlót. Ledöbbentem, főleg azért, mert két mosdót is találtam volna a helyében két percen belül.
Igénytelenség, szabadosság, elmeállapot.. bármi lehet.