2009. június 25., csütörtök

Céges dolgok ...

Kb. 2 hete "nagytudású" főnökeink kitalálták, hogy sokan vagyunk műszerészek a részlegen, ezért le leszünk felezve, létszámügyileg. Nem elbocsátásra kell számítanunk, hanem Cégen belül áthelyezésre, ugyanolyan munkakörbe, ugyanazzal a fizetéssel. Nem igazán tetszett, meg nem is értjük, hogy miért, de ez volt a döntés. Korábbi szakmai vezetőnk persze érvelt, győzködött, a logika különböző tényeit felvonultatta, de sajna vesztett. Sajnálta, meg miegymás, de megnyugtattam, hogy nem az ő hibája, ő megpróbálta. Ki is találtam, hogy ha ez az egész bekövetkezik, akkor meglátom, hogy mi is lesz a helyze, milyen az új helyen a légkör, stb., és annak függvényében teszek majd lépéseket. Legrosszabb esetben elmegyek dokihoz, és elkezdek mindenféle panaszokat, táppénz. Nos, ahogy persze lenni szokott itt a Cégnél, a mai napig nem kaptunk semmi konkrét információt, hogy mi is lesz velünk. Bizonytalanul lóg további sorsunk a levegőben, és éppen ezért nem is foglalkozok a problémával, mert minek? Nem fogom magam feleslegesen stresszelni, mert felesleges. Inkább maradok, nyugodt, vidám, és élvezem a helyzetet, amiben vagyok. Ez így van jól ...

2 megjegyzés:

MDL írta...

Szerintem lassan kimászik az elektronikai ipar a válságból, és nem lesz szükség több ilyen erőltetett fura lépésre.

Kcj írta...

Én ennyire nem hiszek ebben. Mármint aról van szó, hogy az Elcoteqről reszélünk. Itt olyan, hogy logika, az csak nyomokban létezik.