2008. július 4., péntek

Kósza gondolatok ...

Régebben mindig problémáztam magamban azon, hogy ha valami jobb post-téma jutott az eszembe, akkor az általában Pctől, és Nettőltávol esett meg. Aztán később vagy már nem volt aktuális a téma, vagy elfelejtettem az egészet. Mostanában igyekszek a jobb gondolatokat nem elfelejteni, megjegyezni, hogy azokat még később is tudjam lejegyezni, postolni. Egyre jobban megy.

 

Jut eszembe, fotóblogomat csinálgattam múlt 7végén, és örömmel vettem észre, hogy vannak kommentek. Örömöm nem volt túl hosszúéletü, mivel rájöttem, hogy valami bot-szerüség küldözgeti a kommenteket. Minden esetben ugyanazok füznek megjegyzéseket a képekhez, hasonló szövegezzéssel, és még a nick-ek is rém hasonlítanak egmásra. Mármint a jellege, jelentése, tatalma a nicknek. Ma éppen ezért a szigorúbb, kíméletlenebb oldalamat hagytam érvényesülni. Töröltem az összes kommentet. Mind!

Nincsenek megjegyzések: