2008. július 7., hétfő

7vége ...

Végülis pénteken nem volt szalonnasütés. Igazából a péntek sem nagyon létezett. Elsőre az volt a terv, hogy még a délelőtt folyamán bemegyek Pécs, vásárolok kaját, ruhát, meg mieztazt, majd haza, aztán pihenés valamennyit, végül szalonnasütés. De nem így lett. Kezdetnek nem értem volna el azt a buszt, amit terveztem. Sebaj, majd bemegyek delessel, még az is jó. Gondoltam, addig hugyok egy kisidőt, még telót is beállítottam. Persze megen elaludtam, úgyhogy későbbi busszal mentem be. Onnantól kezdve már csak annyit tettem, hogy vettem némi kaját, söröket, majd elindultam vissza, haza. Fáradt voltam, nyügös, és kialvatlan. Ebéd után próbáltam volna aludni, működött is volna, csak nem hagytak aludni a legyek, meg apám. 20 perc lehetett a legtöbb, amit 1huzamban sikerült aludnom. A szalonnasütés is kezdett meghiusulni, meborúlt, és el is kezdett esni. Nem vészesen, csak annyira, hogy az esti program elússzon. De nem messzire, csak másnapra.

Másnap kitaláltam, hogy elmegyek kicsit kirándúlni Mecsekbe, Kisújbánya felé. Du fl1kor indultam el, felszerelkezve folyadékkal, mert az kell egy tapasztalat, és tapasztalni vágyó kalandozónak. Nagyjából félóránként találtam pihenőhelyet, de így is elég fárasztó volt, pedig nem volt annyira meleg sem, az erdőben sem volt párás a levegő annyira, hogy ne bírjam. Mindenesetre legyalogoltam kb. 20 km-t oda-vissza, fél6ra értem haza. Éreztem, hogy vannak lábaim. Tisztában voltam a ténnyel, mert erőteljesen jeleztek, hogy mennyire elfáradtak. Egy jó darabig nem is tettem mást, csak feküdtem,mert ha feláltam, jártam, akkor enyhén remegtek. Kaja után meg(le)tisztulási folyamatok, majd elkezdtem a szalonnasütés előkészületeinek. Majd a sütésnek is. Igazából el tudtam volna üldögélni elég sokáig kint, a tűz mellett, csak nem volt fény, ami azért nem ártott volna. Megtalálni sörömet, cigimet nem tapótva akartam volna.A vásárlás közepettekiment a fejemből, hogy akartam venni bambuszfáklyát. Majd legközelebb.

Vasárnap se akarta túlzásba vinni a dolgokat, teendőket, be füvet vágni ssajna muszály volt. Már korábban megígértem, és már nem tudtam halogatni. De utána jó ideig semmi, csak pihenés. Ja, vasárnapra grillezés lett kitalálva, jobat nem is lehetett volna. Az első adagot én sütöttem, Anyám próbált besegíteni, de mindig szólnikellett neki, hogy ne pakolja tele a rácsot. Le is állítottam a feladatról. A lényeg az, hogy megen sikerült valami fenomenálisat alkotni, gasztronómiailag. Ezek után már nem volt sokmindenhez erőm, esti levezetésképp néztem Asterix az Olimpián-t. Nem rossz, de nem fogom kiírni. 1x nézhető, el lehetrajta szórakozni, vannak benne poénok is, de aztán ennyi. Sajna törlésre fog kerülni. Így járt.

Most meg itt vagyok a Cégnél, szenvedek a korai keléstől, az unalomtól, és attól, hogy még 3 műszak a Szabadságom kezdetéig. Csak kellene ennyit várni ...

Nincsenek megjegyzések: