2007. július 12., csütörtök

Problems ...

Lassan kezd abbamaradni a bölcsességfogam növése. Nem véglegesen, csak éppen abbahgyta, gondolom eltereli a figyelmem, hogy később támadhasson, alattomból, orvul. Amikor nem számítok rá. Ez ilyen sunyi fajta. Irigylem azokat, akiknek rövid idő alatt kinő, minden gond nélkül. Pl. sógórnőmnek 18 éves korára kinőtt mind a 4, ne is fájt neki. Én meg szenvedek, amikor elkezdi félévente, évente 1x. A bölcsességért meg kell szenvedni, úgy látszik.

Ma, megtudtam, hogy motorbalesetes kolegám legalább 3 hónapig nem fog jönni dolgozni. Faja lesz, már látom előre. 3an vagyunk összesen, ami nem lenne gond, de ha valakinek dolga van, vagy szabadság, ne adj Isten/ek megbetegszik valaki, akkor az katasztrófális lesz. Mint majd most, jövő héttől! Én meg reménykedtem (én balga), hogy max 1 hónap táppénz lesz. Én akartam ezt a munkát, végülis, tehát szavam nem lehet. Majd valahonnan merítek kitartást. De hogy honnan ...

Nincsenek megjegyzések: