2007. július 18., szerda

Addiction ...

Ma sikeresen fölbaszták az idegemet. Egy bizonyos személy, akivel nem vagyok hajlandó beszélni többet. Kitalálta, hogy azért nem veszem fel a telefont, amikor megcsörget, mert gyáva vagyok ahhoz, hogy beszéljek vele. Meg a személyes találkozáshoz is. Pedig csak arról van szó, hogy pillanatok alatt felmegy a pumpa bennem, ha eszembe jut, hogy mi az, amit szerintem megtett. Persze ő tagadja, pedig minden ellene szól. Mindegy. Nem érdekel többé. Jobb neki, ha nem beszélek vele telón, vagy személyesn. Ki tudja, hogy mi történhet akkor. Meg is írtam neki, meg azt is, hogy hagyjon békén, ne keressen többet. Csak annyira ideges lettem eközben, hogy elmentem szünetben rágyújtani. Persze nem esett jól, vissza volt még a harmada, amikor elnyomtam. De legalább tudom, hogy télleg nem akarok dohányozni. Nem esik jól. Folytogat, büdös. Emlékeztető arra, hogy mit is, és miért ...

Nincsenek megjegyzések: