2007. július 11., szerda

Hard days ...

Meg kezdődött a nyári ámokfutás. Az ember azt gondolná, hogy ilyenkor kis lazulás jön, de megszoktam már, hogy az én esetemben semmi sem úgy működik, ahogy kellene. 1ik kolegám motorbalesetet szenvedett, törések, meg ilyes dolgok, jelenleg kórházban fexik. Ha szerencséje van, jövő hét végére kiengedik, de utána szerintem még nem jön egy darabig dolgozni. Azért mielőbbi gyógyulást neki. Ami viszont nekem ebből hátrányom, az az, hogy én vagyok az egyik helyettesítő személy. Ez a hét még valahogy elmegy. Hétfőn kezdtem éjszakással, tegnap leadtam reggel, nem is feküdtem le aludni, hogy tudjak majd éjszaka. Érdekes egy nap volt a tegnapi, az 1x biztos. Mintha az egész álomszerű lett volna, mint egy drogos élmény. Este 10kor be is ájultam, addig bírtam ébren maradni. A mai naptól meg nappalos vagyok, péntekig. Ez a könyebbik hét. A hétvégém legalább szabad, és ez abszolút pozitív. Jövő héten meg 5 napot éjszakázhatok, 12 órában. Na, az lesz a nem semmi, az már biztos. Kíváncsi vagyok rá, az utolsó napokat hogy fogom viselni. Persze ennek is van előnye, lesz 1 kifizetett túlórás napom, és a hétvégém megen szabad lesz. Az meg jó pénz, és rám is fér. Valószínű, hogy az azutáni hét is ilyen lesz, csak az már nappalosban. Attól jobban tartok, de azt is ki fogom bírni. Majd augusztusban pihenek, amikor szabira megyek. Ki kell majd találnom, hogy hova fogok menni nyaralni. Nem mintha sok pénzem lenne rá, de ha minden igaz, kapunk az Elcótól 15e HUF értékben üdülési csekket. Na majd arra kitalálok valamit!

Nincsenek megjegyzések: