2007. július 13., péntek

Ebéd-gondok ...

Nemrég értem vissza ebédből. Kicsit fölkúrták az agyam. Sajttal, sonkával grillezett szelet volt vegyeskörettel (krumpli, rizs). Vettem hozzá savanyúságot is, erre közlik a pénztárnál, hogy az nem tartozik bele a menübe, föl kell számolni. Kérdem én, ha ehhez nem, akkor mihez? Amihez nem kellett volna, ahhoz járt, de pl. a zuza-pörkölthöz sem járt a héten. Legszívesebben az üzemeltető majmokat verném, rugdosnám meg, jó alaposan! Vagy leültetném őket 1-1 nagy tál száraz főtt rizs elé, odakötözve, bilincselve a székükhöz, se víz, savanyúság, vagy bármi nékül, és megetetném velük. Aztán megnézném, hogy áll a szájuk. El se engedném őket, amíg meg nem eszik, vagy nem könyörögnének sírva, hogy rendesebb, normálisabb lesz a menü, csak engedjem el őket ... Hogy én milyen gonosz tudok lenni ...

Na, most kidühöngtem magam!

Nincsenek megjegyzések: