2007. július 13., péntek

Net nyet ...

Tennap este szomorú dolgot kellett megtudnom. Nem is örülök neki. Felhívtam este T-com üfszt, hogy mifaszvan vezes talóm, és netem ügyében. Kb 25 perc telefonálás alatt kiderült, hogy a T-com nem tudja megoldani műszaki problémák miatt a hagyományos vezetékes teló telepítését, csak GSM-alapú adóállomás telepítését. Ez is normál vezetékes számot ad, csak nem lehet ADSLt telepíteni mellé/rá. Faja. A poén az az egészben, hogy öcséméknek majd fél éven át volt a szomszédban T-comosé s T-onlányos teló, meg net, nekem meg nem tudják kiépíteni. Ez miatt a netelőfizetésem megszűnik, még szerencse, hogy nekem ez nem kerül semmibe, nem kell büntetést fizetnem. De úgy néz ki, hogy a teló marad, különben ott kötbért kell fizetnem. Ennek azért még utánajárok. De ha a hegy nem megy Mohamedhez, akkor dögöljön meg. Az a szerencse, hogy Váradon van kábelnet, akkor azt fogom megrendelni, azon keresztül fogok netelni. Csak megen idő, amíg azt kiépítik, bekötik nekem. Öcsém szerint 2 hét, de ha kellően "megsürgetem" (talán egy 1000es elég lesz), akkor hamarabb is lesz. Csak már lenne! Kezdem észlelni az elvonási tüneteket ...

Nincsenek megjegyzések: