2007. július 5., csütörtök

Élek ...

Határozottan jól érzem magam. Jobban, mint bármikor az elmúlt évek során. Ez meglepő, de abszolút nem kellemetlen. Egyre magabiztosabb vagyok, határozottab, nyitottab a világra, és az emberekkel szemben is. Persze még el tudnak bizonytalanítani néha, de ez is változóban van. Gyanítom, hogy az életemben beálló pozitív változások vannak az egész hátterében. A dohányzásról is le akarok szokni. Utoljára igazán szombat éjszakás műszakban dohányoztam, mióta elfogyott a cigim, nem is vettem. Tegnap volt még 1 próbálkozásom, ebéd utánra kértem 1 szálat egyik kolegától, de a fele után el is nyomtam. Nem esett jól, és télleg feleslegesnek éreztem. Akkor meg minek? Ha minden igaz (és úgy legyen), ebben a hónapban ez 5e HUFt fog jelenteni. Már ha nem veszek. De nem tervezem. Okom is lenne leszokni. Illetve van. Akivel jelenleg ismerkedek, nem dohányzik, mert allergiás rá, még a füstjére is. Végre egy ok, ami miatt érdemes! Ez is elég jól ahalad, bár egyenlőre csak napi levelezésnél tartunk. Össze akarok hozni egy személyes találkozót is, csak eddig még nem jött össze. Ma megen felajánlottam, kíváncsi vagyok, hogy fog reagálni rá.

Pécsváradot is kezdem megszokni. Jó, tiszta levegő, nyugodt környezet, nincsenek bunkó szomszédok. AZ igaz, hogy a vár felett lakunk, és fel kell gyalogolni a hegyre (mint a régi szép Tettyei időkben), de kell a testmozgás. Visszaszerzem a 75-78 kgos versenysúlyom. Öcsémék is a szomszédban laknak, de azért mértékkel tartom a kapcsolatot, nem akarok a nyakukra járni. Koppánnyal is kezdek összehaverkodni. Állítólag Roti-Kaukázusi Medveölő keverék. SZép nagy kutya, ideális házőrző. És barátságos is velünk. Vasárnap szabadon engedtük, azóta látszik, hogy örül. Már csak egy dolog hiáyzik, az internet. Vajon mikor kötik be ...

Nincsenek megjegyzések: