2007. július 17., kedd

First contact ...

Szombaton megtörtént a personal meating, már nem csak "papíron" ismerjük egymást. Hogy milyen volt? Fene se tudja. Ideges voltam, izgultam, vigyáztam, hogy ne mondjak csináljak hülyeséget. Ezzel nem is volt gond. Szerintem. Mégis, olyan érzésem van, mintha valami hiányozna, mintha valami nem stimmelne. Nem vele, ő kedves, szímpatikus. Csak ... Nem tudom. Olyan furcsa az egész. Olyan semmilyen. Furcsa egy érzés. Kellemes délután volt, jót beszélgettünk, de körülbelül ennyi, amit érzek az egésszel kapcsolatban. Próbálok magyarázatot találni a helyzetre, de valahogy nem akar menni. Furcsa. Hm. Már nem előszőr mondom ezt a szót. Valami oka biztos van. Tudom, hogy nem vele van a gond, mert értelmes, inteligens, őszinte, nyílt. Ritka az ilyen. Csak valami hiányzik belőle. Valami, ami megfog, megragadja a figyelmemet, ami "rabul ejt". Nem tudom. Próbálok magyarázatot találni, de nem megy. Pedig kellene. Döntenem kell. Nem akarok senkit se feleslegesen háltatni, hülyíteni. Sem őt, sem magam. Az nem fair. Az az érzésem, hogy túl sokáig elhúzódott az egész. Hamarabb kellett volna sort keríteni a találkozásra. Szerintem ...

Nincsenek megjegyzések: