2009. április 1., szerda

Gazdasági válság ...

Hiába, engem is elért az "anyagi válság", pénzügyi helyzetem szinte katasztrofális. Jelenlegi vagyonom, amiből gazdálkodni tudok, mindössze 250 HUF. Ez nem sok. Ezzel sok mindent nem lehet kezdeni, szinte semmit. Azért nem olyan vészes a helyzet, mint azt az ember elsőre gondolná. Hiszen kaját nem kell vennem, az van bőven, tudok miből gazdálkodni, vannak tartalékok, és ez azért megnyugtató tud lenni. A hétvégét kell valahogy kihúznom, és akkor jövő hét elején már lesz fizetésem.
Persze a mostani helyzet, állapot nem okozott meglepetést, már előre láttam januárban, hogy ez így lesz. Felkészültem rá. A tavaly év végi kisebb mozzanatok, amik ellen tehettem volna, dee mégsem, elindított januárban egy láncreakciót, aminek most lesz vége. Legalábbis nagyon remélem, hogy így van, és nem gyűrűződik tovább. Annak azért már nem örülnék. Mindenesetre előzetes számításaim április hónapra bíztatóak, már ami a bevételeket, és kiadásokat illeti. Egyrészt megkapom azt a pénzt is, amit előző hónapban nem számoltak el. Másrészt meg az adósságok, tartozások is el fognak tűnni, és nagyon bízok benne, hogy nem is leszenk újabbak.
Amit mindenképpen szem előtt kell tartanom, az az, hogy figyelnem kell a kiadásaimra, és csak azt megvenni, amire télleg szükségem van. Persze az is tervben van, hogy áprilisban el akarok menni szórakozni, kikapcsolódni, de azt is ésszel, nem Krőzusként költekezve. Eddig ezt nem nagyon tudtam megtenni, a túlélés volt az elsődleges szempont, hogy kaját tudjak venni. Az étkezés, táplálkozás nálam mindig is elsődleges volt, és az is marad. Enni kell.
Tehát igazából nem estem kétségbe a jelenlegi körülmények miatt, tudom, hogy ez hamarosan véget ér, elmúlik, és onnantól könnyebb lesz. Csak várni kell ...

Nincsenek megjegyzések: