2009. április 23., csütörtök

Dream of te Night ...

Tegnap este lementem a Centrumba, gondoltam borulok. 10re mentem le, gondoltam addigra a többiek már befejezik a Phovát. Befejezték, de még ott voltak jó darabig, borozgattak, söröztek, és beszélgettünk. Én nem ittam, mert még gyakorolni akrtam. Éjfélkor elmentek, el is kezdtem a gyakorlatot, addig csináltam, amíg jól esett. Jó érzés volt, máskor is fogok ilyet csinálni, hogy lemegyek éjjel gyakorolni.
Utána még jó darabig fent voltam, készültem a mai éjszakai műszakra. Lefekvés után a szúnyogok kínoztak, és mint már korábban írtam, nem tehettem ellenük semmit se. Azaz mégis. Egy idő után fejemre húztam sapkámat, és úgy aludtam. Ezután viszont érdekes álmom volt. Többször megemlítették emberek Dipankarát, az előző történelmi Buddhát, amit igen érdekesnek tartok. Közben elszabadultak a mutáns, génmódósított gorillák, és gondozóik ellen fordultak. A katasztrófát próbáltuk elkerülni, de a telep vezetője végül atomcsapást mért valahova. Én meg elkezdtem abban reménykedni, hogy lehetőleg ne Kucharyra, vagy lakott területre essen. Már kezdtük volna hatástalanítani, leállítani a folyamatot, amikor felébredtem.
Nem tudom, hogy mi váltotta ki ezt az érdekes álmot, de nem bánom, tulajdonképpen jó volt. Remélem, hogy még lesznek érdekes álmaim a közeljövőben. Izgalmas volt.

Nincsenek megjegyzések: