2009. április 7., kedd

Pozitív Karma ...

A mai nap eddig abszolút pozitívan alakult. Reggel láttam, hogy végre utaltak, megkaptam a fizetést. Ráadásul mindent rendesen elszámoltak, úgy kaptam, ahogy előre számoltam. Mentem is bevásárolni, kifizettem a telefonszámlákat, és vettem bérletet is. Találkoztam egy cimborámmal, közben kaptam egy sms-t, ami szerint nem kell szerda-csütörtök dolgoznom leltár miatt. Ez nagy királyság. Nem kell korán kelnem, ráadásul a héten már nem is dolgozok. Pénteken megyek Becskére, Húsvéti Kurzusra. Jönnek lengyel utazó tanítók, lesz program, többnapos. Kivettem péntekre szabit, hogy tudjak menni. Érdekes, és izgalmas lesz.
Most délután megyek elbeszélgetésre, "állásinterjúra" az OVB-hez. Megpróbálnak elcsábítani, de nem lesz könnyű dolguk, mondhatnám, hogy lehetetlen. De jelenleg azon az állásponton vagyok, hogy minden lehetőséget meg kell vizsgálni. Azzal, hogy meghallgatom, még nem veszítek semmiit. De már elkezdtem egy másodállást, és az mellé ez nem fog beférni. Meg az nem az én profilom, hogy biztosításokkal, befektetésekkel házaljak. Azt már egyszer megpróbáltam, és nem jött be. De azért elmegyek.
Csütörtökön lesz S. haveromnak születésnapja, meg akarja ünnepelni. Azt mondta, hogy kicsit "durvulni kéne". Hm. Vicces lesz. Gyanítom besörözünk, meg kajasütés, vagy hasonló, most, hogy nem kell dolgoznom. Szépen zajlik az élet, tetszik ez.

Nincsenek megjegyzések: