2008. április 30., szerda

Series ...

Elkezdtem nézni a Californication c. sorozatot. A Showtime produkciója, nekik köszönhetjük a Weeds-t, a Dextert, és még gondolom pár sorozatot. Főszereplő David „Fox Mulder” Duchovny, aki egy kiégett írót alakít. Írni már évek óta nem ír, családja romokban, frusztrált, cinikus, folyamatosan részeg, és/vagy be van tépve, és minden nőt megdug, aki hajlandó lefeküdni vele. Mindezek mellé fergeteges humor, a sötétebbikből, érdekes karakterek, és mindez életszagú körítésben. Mármint HollyWood-i élet szagú. Vagy mi. De nem is ez a lényeg. Elkezdtem nézni, tetszik, bejön a humora, a könnyedsége, a dekadenciája. Jelenleg az 1. évad ment le, én ebből eddig látam 4 részt, ezek alapján azt mondom, hogy remélem lesz folytatása.

1 megjegyzés:

MDL írta...

azt én is szeretem :)

megint vicces ellenőrzőszó: ducoh. Duchovny :)