2008. április 9., szerda

Meats ...

Érdekes nyaramlesz. Hm, ez így nem pontos ... Szóval, lesznek érdekes mozzanatai az idei nyaramnak. Pénteken volt sógórnőm születésnapja ünnepelve, kisebb, szűk körben. Öcsém ennek örömére grillezett, mert hogy az milyen jó dolog. A nagy sikerre való tekintettel tegnap este megen volt grillezés. Szintén jó volt. Öcsém meg is jegyezte, hogy idén, amíg lehet (értsd, időjárás engedi), többször is lesz ilyen alkalom. Én csak támogatni tudom, szeretem az ilyen eseményeket. Persze öcsémet rendesen elkapta a "láz", arról is beszélt, hogy kellene valami jófajta bográcsos kaját is csinálni. És gondolom ezt is ismételgetni, variálni. Én meg pénteken megtaláltam a régi szalonnasütő nyársainkat. El is kezdtem rendberakni, letisztítíni őket, jelenleg 1 van készen, a többi még vár a sorára. Meg is említettem öcsémnek, hogy tervezek egy szalonnasütést valamikorra a közeljövőben, erre mondta, hogy ez szintén érdekli. Persze remélem, hogy a nyár nem csak ezek miatt lesz érdekes. De ez már kedvező színekben tűnteti föl ...

Nincsenek megjegyzések: