2008. április 16., szerda

Csend és nyugalom ...

A korábban rámszakadt megkönnyebülés, nyugalom állapota még mindíg nem ért véget, kitart, és szétárad bennem. Nem vagyok feszült, ingerlékeny. Béke van és nyugalom. Most már hetek óta tart, nem tört meg folytonossága. Furcsa. Nem ehhez vagyok szokva. De nem baj, nem zavar. Rámfért már. És akkor most eljött az ideje annak is, hogy kimozduljak a világba, kiszabaduljak abból a börtönből, amibe egyrészt magamat zártam, másrészt pedig maga a hatalmas Tél zárt. Bár az igazat megvallva inkább volt ez önkéntes száműzetés, minthogy a Télre fogjam az egészet. De ennek most véget akarok vetni. Erre remek alkalom az idei PEN, ma kezdődtt, bár ma nem tudok menni semmiképpen, dolgozok jelenleg is. Majd holnap, akkor elmegyek. Úgyis bemegyek Pécsre, és ha már bent vagyok, akkor megyek egy kicsit kikapcsolódni is, szórakozni. Régen voltam már bármilyen koncerten is, vagy rendezvényen, bulin. Ki kell engednem a gőzt. Holnap ...

Nincsenek megjegyzések: