2008. április 26., szombat

Újab szerzemények ...

Múlt 7végén megen vásároltam. Dolgokat, amikre szükségem van. Vagy csak kinéztem már magamnak egy ideje. Vettem egy állólámpát. A régi már nem volt az igazi. Elhasználtuk. Nem ismüködött már rendesen. Ezt meg még Húzsvét előtt láttam a Tecsóban, meg is vettem. Ne volt 4eHUF az ára. Jól is néz ki, tetszik, és úgyse használom a nagylámpát, a plafonit. Azt is le akarom cserélni. Nem mintha használnám, csak a mostani szarul néz ki. Valszeg ráakom a régi állólámpa 1ik búráját, és már meg is lesz oldva.

Másik szerzeményem egy többfunkciós, illetve ultifunkciós kéziszerszám. Na jó, igazából lehet vele gravírozni, marni, csiszolni, polírozni, stb. Én leginkáb fával akarok dolgozni, farigcsálást tervezek. Majd szépen kitanulom az eszköz használatát, a trükköket, fogásokat. Meglátom, mi lesz majd, hogy alakul. Legfeljebb csinálok majd sok fogpiszkálót ...

Nincsenek megjegyzések: