2008. április 10., csütörtök

Kényelem ...

Kedden végre megvettem azt, amit már vagy 1 hónapja kinéztem magamnak. Egy rattan kagylófotel. Tecsóban vettem, onnan került hozzám. Persze vehettem volna olcsóbban is, öcsémék rögtön mondták, hogy net. De amit én ott találtam, az mind messze volt, és hiába internet, meg ilyen dolgok, az esetek nagyrészében el kellett volna érte menni, vagy nagyon körülményes lett volna maga a beszerzés, és akkor már lehet, hogy árban ugyanott vagyok, ahol most. Mindegy, ez most nem fontos. A lényeg az, hogy ez most megvan. Jól mutat a szobámban, a helye sem rossz, illik oda. Ami külön nagy előnye, az az, hogy könnyen mozgatható, szállítható. Gondolkodom azon, hogy ha jó idő lesz, akkor majd ki fogom vinni a szabadba, aztán azon fogok kint heverészni, tespedni. Közben meg lazulni. Lehet, hogy ezt már most 7végén megejtem, kipróbálom. Feltéve, hogy ne lesz rossz az idő ...

Nincsenek megjegyzések: