2008. március 16., vasárnap

Tonight ...

A mai este a következők történnek. Illetve a történés kicsit hülye kifejezés ide, vagy mi. Szóval, zenét hallgatok, olvasok, megettem 1,5 tábla étcsokit, vidáman cigiztem egyet, és Gin -Tonicot kortyolgatok. Meg volt 2 szelet lekváros-pirítós is. Halmozom az élvezeteket. És élvezem a halmozatokat. Pótcselekvések tömkelege, mintha ettől jobb lenne valamivel. Pedig. Mindegy, ez van most. Ennyi amit tenni tudok. Vagy hajlandó vagyok. SEDOgelatot nem vettem még be, de ami késik ... Majd hamarost Gin-Toniccal leöblítve. Nem kevéssel, de módjával. Ahogy fogy. Ja, dilibogyóm is fogy. De legalább használ. Nem azt mondom, hogy megoldódtak a problémáim, de kevésbé vagyok feszült. Nyugodtabb vagyok. Lassan kell is megen vennem, vagy valami hasonlót. Ahogy elnézem, 1 doboz az kb. 2 hétig tart. Ez van. De legalább nem gyógyszer. Jó hitegetni magam. Nem az, de gyógyhatású. Akkor mi is? Ehh. Ahogy elnézem a körülötem gyűlő fellegeket, lassan már minden nap fogyaszthatom az ilyen cuccokat. A Gin is állandó vendégem lesz, ha a vitamin-piac nem változik, lendül fel hamarost. Ennek mondjuk kevésbé örülök, de hát boldogok a heringek. Mindegy, minden mindegy. Csak valamerre mozdulna ki az a nyamvadt mutató már, mert ezt a köztes állapotot unom. Ráadásul mostanában folyamatosan szembesülök a ténnyel, hogy az utóbbi időben bizony híztam. Kezd nem tetszeni a dolog. Hiába, ezt teszi a szülő gondoskodás, és táplálás. Azért ez ellen is tennem kellene valamit. Jó lenne megen fogyni, vissza a pár évvel ezelőtti állapotomra. Az volt az ideális. De mostanában az evés is egyfajta pótcselekvéssé alakult ki nálam. Mozogni kellene. Meg kevesebbet enni. Ja, ha ez olyan könnyű volna. Ahhoz sincs erőm, hogy valahova elmenjek szórakozni, kikapcsolódni. Ahhoz is túl fáradtnak érzem magam. Pedig ma volt/van olyan program, amire szívem szerint elmentem volna. Pécsett a Laborban francia zenekar koncertezik, utána meg buli. De télleg nem volt hozzá erőm. Este 8kor már ásítoztam, be is aludtam egy keveset. De jól esett. Na, akkor ilyen állapotban van értelme elmenni valahova úgy, hogy a legkorábbi busz, ami hazahoz, reggel 5kor indul? Nem hiszem. De ez akkor sem állapot, ezen mihamarabb változtatnom kell. Ja, ma át lettek ültetve a szobámban levő virágok. Ennek eredménye, hogy a Filodendron, ami eddig egy cserépben volt, most 3 cserépben van, ebből 2 a szobámban. Át lett még ültetve a gumipálmám is, ez is 3 cserépbe került át, az egyik megy öcsémékhez. Tavaly már 9 hajtás volt a cserépben, muszály volt átültetni. Emlékszem, annak idején csak 1 növény volt benne. És tulajdonképpen csak öntöztem, semi mást nem tettem vele. Meglátjuk, mire is viszik ...




Nincsenek megjegyzések: