2008. március 5., szerda

Késztetések ...

Egyre erősebb bennem a gondolat, hogy nem nyár végén/ősz elején lépek le a Cégtől, hanem hamarabb. Jóval hamarabb. Egyik kolega nemrég mondta, hogy talált másik lehetőséget, ami ráadásul akár nekem is jó lehetne. Ma meg közölte, hogy felvették, még 2 hét, és itt leszámol. Sajnálja, hogy lelép, de az sokkal jobb lehetőség, mint ez a mostani. Megértem. És ez elgondolkodtat engem is. Nekem is meg kell próbálnom. Nem vestíthetek vele semmit. Csak előtte még át kell néznem a régi tankönyveimet, az elfeledett tudásanyagot felfrissíteni, előásni a mélyből. Azt amúgy is akartam, mert ha el akarok menni akár valami hasonló helyre, vagy bárhova, ahova aszakmai tudásom kell, akarom mondani, a végzettségem, akkor erre a lépésre szükség van. A mai nap különösképpen rámutatott arra, hogy ezt a lépést meg kell tennem. Holnap be is hozom az egyik tankönyvemet, hogy elkezdjem az újratanulást. Az amúgy se fog ártani ...

Nincsenek megjegyzések: