2008. március 6., csütörtök

Módosult tudatállapot ...

Na nem kell mindjárt rosszra (nem is olyan rossz az) gondolni, semmi illegális nem történt. Csupán csak arról van szó, hogy tegnap délután 2 előtt felkeltem, és azóta tulajdonképpen ébren vagyok. Hogy miért is? Ma reggel befejeztem, leadtam az éjszakás műszakot, de holnap reggel már megint bent heggesztek reggel 6tól, mindezt csak azért, hogy kolegám el tudjon menni fősuliba. Mert én olyan rendes, és jószívű gagyok. Még. Egészen március végéig, mert utána már nem. Utána az én érdekeimet veszem figyelembe elsősorban, a többi meg le van szarva. No de a lényegre visszatérve. A módosult tudatállapot köszönhető a nemalvásnak, és az alapvetően jelenlevő fáradtság közös eredményének. Érdekesen érzem magam. És ha ez még nem lenne elég, akkor bevettem egy SEDOgelatot, hogy könnyebben tudjak majd aludni. Biztos, ami biztos, egy Gin-Toniccal öblítettem le. Csak a hatás kedvéért. Ez legalább legális, és könnyen hozzáférhető. Persze mielőtt lefekszek, még biztos, hogy bekapok kb. 2 GinTonicot. Ez nekem most kell, kijár nekem, megérdemlem. Hehe. Szombaton még veszek 1 üveg bort is, azt majd este elszopogatom. Az is rámfér már egy ideje, és tervezgetem is.

Persze délután megvolt a "humor-blokk" is. Nem mintha humoros volt. Felhívott főnököm, hogy szombaton túlóra. Megmondtam "finoman" (nem különösebben káromkodtam), hogy nem, mert fáradt vagyok, ki vagyok merülve, és különben is, ez a 4. hét, hogy hetente 4x12 órát húzok, le, a jövő hét meg az 5. lesz. Erre azért még megpróbálkozott beszervezni a vasárnapi napra. A hülye. Azt hitte, hogy arra talán majd ugrok? Tévedett. És közben remegett a hangom, húztam a szalagot, és egyre inkább ment föl bennem a pumpa. Aztán elköszönt. Nem tom, lesz-e következménye, de nem érdekel. Egyáltalán nem. Le vannak szarva, mind. Amúgy is több munkát végzek, mint ami elő van írva.

Délután voltam Pécsett. Vettem vinyót, újat, SATAsat. Vasárnap be is szerelem, és telepítek rá winfost. Mert az lesz az elsődleges. Ha már megmaradt, kevéske időmet a gépem közelében töltöm el (kinek van ilyen szar időben bárhova is mennie, pláne, ha még fáradt is?), legyen jó! Ja, volt bosszúság is. Mp3 lejátszóm fülese elszállt, az egyik fele nem szól. Gondolom megszakadt a vezeték. Nem. Nem gondolom. Tudom. Mindegy, vettem újat. Ez most jó, minden szuperál úgy, ahogy kell. (Hm, elfogyott a G-T, kell újat töltenem. 2. kör.) A hazafelé út is jó volt, hamar elaludtam, a Budai Vám előtt felébredtem (?), azaz felpillantottam, majd Pécsvárad, Dombai-tó elágazásnál ébredtem. Most ülök a gép előtt, írom a postot, és várom, hogy hamarost elájuljak, persze csak fürödés után. Reggel meg kelhetek 4kor ... Kemény egy nap lesz ...

( ... azért az a citromkarika hiányzik ... )

Nincsenek megjegyzések: