2008. március 28., péntek

SATA ...

Hosszas várakozás után végre sikerült elérnem, hogy a hó elején megvett SATAs vinyó működőképes állapotba kerüljön. Miután alaplapról nem akart működni, kitaláltam, hogy veszek RAID-kártyát, ami talán majd működteti. Még Húzsvét előtt érdeklődtem 2 boltban, az egyik azt mondta, hogy nincs, és még ezen a héten sem lesz, a másik azt mondta, hogy holnap reggel (múlt szombat), amire azt mondtam magamban, hogy ki van zárva, hogy én ezért reggel felkelek, és beutazok. Szerdán szintén a következő napot jelölték meg ebben az üzletben. Erre inkább az mellett döntöttem, hogy megnézem Pécsváradon, hátha ott lesz. Volt. Az utolsó darabot vettem meg. Utána már csak idő, próbálkozás, és türelem kérdése volt, hogy működésre bírjam az eszközt. Most rengeteg szabad hely van a gépemen, nyugodtan tudok letölteni, telepítgetni. Persze tudom, hogy nincs az a háttértár-mennyiség, amit ne lehetne megtölteni mindenféle dologgal az internetről. De legalább egy darabig nem kell aggódnom, hogy mit, és hova töltsek le.

Nincsenek megjegyzések: