2008. március 13., csütörtök

Ghost in the PC ...

Tegnap este nem egészen az történt, mint amit terveztem. Este 8kor éppen raktam a tűzre (még kell valamennyit fűteni sajna), amikor is áram el, jő a sötétség. Szerencsére csak 5 perces volt az egész, nem több. De ennyivel nem úsztam meg. Mert a PCm be volt kapcsolva közben, illetve alőtte. A Blackout ezt is nullázta, megállt. Szépen újraindítottam, be is bootolt, Winfos felállt, gondoltam, minden renden van. Gondoltam, de tévedtem. Ugyanis zavar támadt a gépezetben, onnantól kezdve nem tudtam elérni a hálózati szolgáltatásokat, nem tudtam elérni az nagy információs adathálót. Próbálgattam mindent, de eredménytelenül. Pedig az volt a terv, hogy este elkezdek játszani, kiélem agresszív, vérengző hajlamaimat, Gin-Tonikot kortyolgatva. Mindebből csak aziszogatás maradt meg, kénytelen voltam zenét hallgatni, és olvasni. Az se volt rossz, olyan könyvet olvasok, ami elég rendesen le tud kötni, csak nem ez volt a terv. A pia is hatott, mire lefeküdtem elég bódult állapotban voltam. Ja, jut eszembe, tegnap délután vettem egy üveg Gordon's Gint, ráadásul olyan csomagolásban volt, hogy poharat adtak mellé ajándékba. Fel is avattam kellő módon. Ha a helyzet úgy alakul (márpedig jelenlegi állapotok szerint úgy fog), akkor veszek még 1 ilyen csomagolást, legyen még 1 ilyen poharam. No, de a lényegre visszatérve, NET nem akart lenni még délelőtt sem. Végső, elkeseredett megoldásnak a Winfos újratelepítését választottam, remélve, hogy a probléma megoldódik. Nos, az eredmény elégedettséggel tölt el, ugyanis újra kapcsolatba tudok lépni az információs folyammal, az ördögűzés sikeres volt, megen műxik a vas! Persze kisebb kozmetikázások még visszavannak, kisebb programok, kodekek telepítése, személyreszabás, igényeim teljesítése. Ha minden igaz, 7végére minden helyreáll teljesen ...

Nincsenek megjegyzések: