2007. június 18., hétfő

Vamzer a köreinkben ...

Ennél nincs gennyesebb, visszataszítóbb dolog. Illetve van, csak ez az előtte lévő fokozat. Felnyomni, feljelenteni valaki mást, csak azért, mert megromlott a viszony, és bosszúra szomjazik az illető, abszolút gerinctelen, jellemtelen dolog. Nem tudom megemészteni az egészet, mert egy haveromat/barátomat nyomta föl egy olyan ember(?), akit eddig szintén barátomnak, haveromnak tartottam. Haverom sejti, hogy ki volt ez az aljas féreg, csak nem biztos benne. Én meg nem tudom mit tegyek. Szóljak a feljelentőnek, hogy legyen annyira vagány, hogy közli személyes "én voltam, én tettem tönkre az életedet"? Vagy mondjam meg haveromnak, ki volt, és miért tudom? Vagy kezdjem el iwiw-en üzenőfalra feldobni a témát, hátha ő is olvassa? Nem tudom, mi lenne a helyes megoldás. Egy már biztos. Nem akarok többet ezzel a "személlyel" semmilyen szinten foglalkozni. Nem akarok vele találkozni, beszélni, egyáltalán, nem akarok vele foglalkozni. Számomra megszünt létezni, mint ember. Persze ha ő volt. Csak sajnos elég valószínü, hogy ő volt. Minden ellene szó. Miért kell mindíg csalódni az emberekben, főleg azokban, akiket ismerünk? Vagy csak azt hittem, hogy ismerem ...

Nincsenek megjegyzések: