2007. június 26., kedd

English ...

Ma volt angol vizsgám. Úgy mentem oda, hogy az utolsó két felkészítő foglalkozásra nem tudtam elmenni, pont munkanap volt. Abszolút nem izgultam, halál nyugodt voltam. Gondoltam, lesz ami lesz. És télleg! Előbb volt a szóbeli, azon húzni kellett topicot, az volt a téma. Hát nem azt húztam, hogy meséljek a lakhelyemről? Lakásban, vagy házban lakok? Bonyolult, mert éppen most költözök/tem Pécsváradra, családi házba. Hát beszéltem a panellakásról, Kertiben. Aztán jött az írásbeli. Bemutatkozás, más bemutatása, megkeresni a helyes szórendet, napi teendők, bla-bla-bla ... Igazából nem volt nehéz (nekem legalábbis), a szóbelim 90%os lett. Az írásbeliről, meg az egészről majd értesítenek. Nem tom, hogy kapok-e valami minősítő papírt, vagy valami fokozatot, nem lenne rossz. Ha nem, az se baj, tisztában vagyok a tudásommal. Talám majd megyek valami intenzívebbre is, idővel ...

Nincsenek megjegyzések: