2007. június 14., csütörtök

... látom az alagút végét ...

Végre megkaptam minden bérpapiromat. Ennek azért van jelentősége, mert ott látom, hogy mennyit is vontak le a Diákhiteles tartozásom végett. A lényeg az, hogy jelenlegi számitásaim szerint 140000 HUF az összeg, ami még visszavan, és ha minden igaz, úgy októberben vonják az utolsó összeget/részletet. Hurrá! Ez azt jelenti, hogy még 4 hónap, és letöltöttem a büntetésemet elkövetett hibáimért, bűneimért. Remélem, egy időre ilyen téren is nyugtom lesz.Már várom, hogy "rámszakadjon" az "anyagi jólét". Ez persze túlzás, de havi szinten kb. 40e HUF többletem lesz havi szinten. Illetve ez nem egészen pontos. Jelenleg próbaidős vagyok, amiből már letelt 1.5 hónap. Még visszavan ugyanennyi, utána már a beosztásomnak megfelelő bért kapom. Az is magasabb lesz valamivel, mint a jelenlegi. Hogy mit fogok majd kezdeni a "rengeteg" pénzzel? Nem tom. Még! Azaz vannak elképzelések, de mind távoli, és ködös. Mindenképpen fogok venni egy mp3-lejátszót, mert azt már régóta szeretném. A PCmet is szeretném kicsit fejlesztgetni, de az még ráér. Az újabb "elszakadásra", "kirepülésre" kellene gyüjtögetnem, de ez is még távoli. Igazából minden tervem, ami anyagi jellegű, az mind távoli. Egyenlőre felesleges foglalkoznom vele. Hogy mi az, amit jelenleg tenni tudok? Ez érdekes kérdés. Nem tudom. Tanulnom kellene. Élnem kellene. Igen, ez egy jó 5let. Csak az a baj, hogy ahogy szeretnék élni, ahhoz pénz kellene. Majd kitalálok valamit. Ha már Pécsváradra költözök, gondolom felderítem a környéket, körülnézek. Dombay-tó, Zengő, meg ilyes. Szellemi táplálék ...

Nincsenek megjegyzések: