2007. június 14., csütörtök

I'm tired ...

Mostanra valahogy elfáradtam. Idegileg, érzelmileg, tán 1 kicsit fizikailag is. Hosszú volt ez az év eddig, pedig még csak a felénél tartunk. Szeretném, ha már egy kicsit nyugodtabb lenne. Ha az év hátralevő része nem lenne ennyire mozgalmas, vagy ha vidámabb lenne, sokkal jobban örülnék. Vagy ha megszűnne a magányom. Persze ezért tenni is kellene. A kezdeti lépéseket meg is tettem. Bár nem tudom, hogy ez mennyire nevezhető lépésnek. Mindegy. A lényeg az, hogy regeltem 2 társkereső oldalra is, meglátom, mi lesz belőle. Az mondjuk igaz, hogy kaptam már üzenetet, csak válaszolnom is kellene rá. Ne lennék ilyen fáradt, akkor minden gond nélkül válaszolnék. De mire hazaérek, hulla vagyok, nem fog az agyam, a fogalmazás-gátló addigra már bőven hat. Pedig megnéztem az adatlapját, és az alapján azt mondom, hogy még érdemes is lenne evele foglalkozni. És kellene is! Csak túl sűrű mostanában körülöttem a világ. Szeretnék 1 kis lélegzetvételnyi időt. Talán majd költözés után ...

Nincsenek megjegyzések: