2007. június 6., szerda

Deja Vu ...

Néha azt veszem észre, hogy amiről álmodok, az megtörténik. Vagy inkább arról álmodok, ami meg fog történni? Fene se tudja. Ma éjjel, vagy hajnalban, reggel azt álmodtam, hogy fel akarok szállni a 60asra elöl. Csak észrevettem, hogy ellenőr van a buszon - utoljára szeptemberben volt bérletem - , ezért gyorsan visszaléptem, nem szálltam fel. Erre ma az történik, hogy megyek masszázsra, várom a buszt. Jön is 60as. Fel akarok szállni, erre ott van az ellenőr. Visszalépek. Nem teljesen ugyanaz volt, mint az álmom, voltak apróbb különbségek. Az egyik az, hogy 2 megállóval korábban történt az eset, a másik pedig az, hogy nem elől, hanem hátul akartam felszállni. Nem ez az első eset, hogy amiről álmodok, az megtörténik. Persze szeretnék hasznosabb infókat is kapni álmomban. Esetleg lottó-számok, elásott, elveszett kincs, vagy valami ilyes. De nem. Párbeszédek teljes egészében, kisebb események, történések apróbb különbségekkel, meg ilyes.
A másik hasonló dolog a megérzéseimre vonatkozik. Úgy 90%ban működnek. Éppen ezért hallgatok is rájuk. Akkor van gond, amikor az a maradék 10% jön. Akkor vagy rosszak a megérzéseim, vagy félreértelmezem őket, vagy nem hallgatok rájuk. Akkor az EGOm irányít, nem hallgatok a belső hangra, a szellememre. Sajnos ilyenkor előfordul, hogy a következmények katasztrófálisak. Jó lenne ezeket a helyzeteket elkerülni ...

1 megjegyzés:

MDL írta...

Nahat, a belso hang is stimmel! :) Orulok, hogy mas is eszreveszi azert. Egy csomo mindenkiben alszik, illetve altatva van.