2007. június 18., hétfő

Megtörtént ...

Hát igen. Elköltöztünk. Jó, vannak még cuccok a régi pecóban, de egyre kevesebb, már csak hálni járok oda. Meg zenét hallgatni, játszani, pihenni. Már amennyit lehet. Anyámék még járnak oda pakolni, takarítani, meg majd festeni. Tisztasági festés. Azt hittem, hogy jó lesz ott lenni pár napot, de már nekem sincs kedvem hozzá. Voltam az új házban, berendeztem a szobámat, aludtam is ott, és határozottan tetszik. Meggondolandó az is, hogy vissza akarok-e költözni Pécsre majd. Addigra ez is el fog dőlni, meg ki tudja, hogy mit hoz majd a jövő, úgyhogy ezzel nem is foglalkozok.

A lényeg az, hogy tetszik. A házban kellemes hűvös van, a szobám olyan lesz, amilyenre én akarom kialakítani, csönd van és nyugalom, a levegő tiszta, a szomszédoktól nem egy vékony fal választ el, a fürdőszoba és a kád NAGY!, szóval minden olyan, amilyennek lennie kell. Télleg tetszik. Tervezem, hogy bebarangolom a környéket, nagy felfedezések várnak rám. Kell majd a gépembe színes filmet vennem, most már télleg akarok fényképezni. Talán még be is tudom digizni majd, aztán akár közzé is tenni. A lényeg az, hogy tetszik. Ja, amit még nem említettem, van egy nagy kajszi-fa, meg szőlő-lugas. Ami kevésbé tetszik, hogy anyám akar kertet. Azt nem igazán komálom. Sebaj, azt is ki lehet valahogy bírni, elvégre ez nem Misleny lesz, ahova egész napokat kellett kimenni. Muterom azt mondta, hogy ott(Pv) elég munka után is kimenni pöszmörögni, annyit csinál, amennyit akar. Ő dolga.

Igazából nem tom mi lesz, de majd meglátom. Bizakodva nézek a jövő elé. Ez az év már eddig sokkal jobb, mint a tavalyi bármikor.

Nincsenek megjegyzések: