2007. június 21., csütörtök

Káni kula ...

Valahogy nagyon nehezen viselem ezt a mostani hőséget. Reggel hazaértem a melóból, a lakásban volt vagy 30 C reggel 7kor. És ez nem javult, csak rosszabbodott. Fél4kor keltem, azonnal csuktam a redőnyt, és az erkélyajtót, de már nem sokat jevított a helyzeten. Max annyit, hogy nem lett melegebb. Beértem a munkahelyemre, az volt az első öltözködés után, hogy mentem mosdóba, és mostam, hűtöttem a fejem. Nehezen bírom én ezt. Vízpartról álmodom, pálmafákkal, árnyékkal, a parton bárral, ahol a tikkadt fürdőzőket koktélokkal, vagy hideg sörökkel várják ... de nem, nekem most itt kell lennem a gyárban. Azt kellene kitalálnom, hogy hova akarok menni szabadság alatt. Sajnos lehetőségeim korlátozottak, kevés a pénzem. Talán sikerül júliusban valamennyit spórolnom. Majd meglátom. Utoljára 2 éve voltam nyaralni, akkor is kenu-túrán, a Tiszán. De jó volt az is ... Sebaj, jövőre már jobb lesz nyáron. Mert jobb lesz. Tudom. Minden jobb lesz, vagy már az ...

Nincsenek megjegyzések: