2013. május 5., vasárnap

Némi zavar ...

Annyi mindenről tudnék írni, de mintha bevettem volna a fogalmazásgátlót. Amit írnék, arra nem jönnek a szavak. Kicsit fáradt vagyok (a jobbik fajta, az a jóleső, amikor tudod, hogy valami nagyon jó dologtól fáradtál el). Alapvetően jól érzem magam testemben, zajlik körülöttem, velem az élet, nem unatkozok egy percet se. Haza is szinte csak aludni járok, illetve főzni, mosni. Élek.
Ugyanakkor érzek némi zavarodottságot, ami megkavarja a fentebb írtakat. Egyrészt nem vagyok benne biztos, hogy helyesen cselekedtem-e a múltkor, és nem tudom, hogy mit kellene tennem. Másrészt az erőteljes gyakorlás következtében olyan dolgok merülnek fel a tudatomban, hogy csak nézek. Egyértelmű, tisztulás van folyamatban. Próbálom nem megragadni az érzést, hanem tudomásul venni, hogy ez van, ez ezzel jár, és azon vagyok, hogy elengedjem. A házibuliból távoznak a kellemetlen vendégek. Így van ez jól ...

Nincsenek megjegyzések: