2013. május 9., csütörtök

Kulináris élvezetek ...

Nem olyan rég (március 15-i hosszú 7vége, vagy Húsvét) volt szerencsém megkóstolni a spenótos-currys csirkét, amit egyik ismerősöm főzött. Annyira ízlett, hogy nekem is ki kellett próbálnom. Pár hete meg is csináltam. Az eredmény nem lett rossz, de nem volt az igazi, valami hiányzott belőle. Azóta konzultáltam a szakáccsal, sógornőmmel, és a tőlük kapott tanácsokat alkalmaztam ma, mikor 2. alkalommal futottam neki. Azt kell, hogy mondjam, első kóstolásra finom lett, ez már végre olyan, amilyennek elképzeltem, amit vártam. Sokkal lágyabb, krémesebb lett az íze, nem olyan kemény, mint múltkor. Mondjuk akkor a fűszereket is eltúloztam kicsit, így most erre is odafigyeltem. Újabb étellel bővült a listám, a közeli, és távoli jövőben egyaránt többször fog terítékre kerülni. (Jó dolog az, ha az ember fia (vagy lánya), tud főzni, és szeret is.)

Nincsenek megjegyzések: