2013. április 27., szombat

Válaszok nélkül ...

Az utóbbi időben nem először fordul elő velem, hogy olyan kérdéseket kapok, amire nem tudok válaszolni. A legutóbbi így hangzott: "Elgondolkodtál már azon, hogy ki vagy?" És nem tudtam válaszolni. Már jó ideje nem gondolkodtam el ezen. Utoljára talán 5-6 éve, vagy akörül. De az utóbbi időben eszembe se jutott ez a kérdés. Nem volt rá szükség, hogy elgondolkodjak rajta. Mert igazából nem lényeges, nem számít. Mondjuk az is igaz, hogy annyira nem is értettem a kérdést.
A másik hasonló kérdés, mármint úgy értve, hogy nem tudtam rá válaszolni, az pedig az volt, hogy "Te miért vagy buddhista, miért jársz abba a közösségbe?" Nem pontosan így hangzott, de ez volt a lényege. Gondolkodtam, és nem találtam semmi olyat, amit el tudtam volna mondani. Most persze, 2-3 hónappal később már tudom, hogy azt válaszoltam volna, hogy azért, mert természetesnek tűnik, hogy ezt csinálom, mert ez helyes. De még ez sem a teljes, tökéletes válasz. De nincs jobb válaszom.
Igazából Kell ezekre a kérdésekre válaszolnom?

Nincsenek megjegyzések: