2013. április 27., szombat

Ami lemaradt ...

... az előző postból.
Jelenleg hétfő délután óta nem dohányzok.Aznap délután még elszívtam egy cigit, és azóta se. Pedig kedden délelőtt kimentem szünetben kolegával a dohányzóba (kint van a szabad ég alatt, de június-júliustól már ott se), vittem is magammal cigit, és mégse gyújtottam rá. Nem kellett, nem hiányzott. A maradék fél dobozomat is odaadtam valakinek, hogy még véletlenül se essek kísértésbe. Mindenesetre már észrevettem, hogy jobban érzem a szagokat, illatokat, és mintha kicsit több energiám is lenne. Ja, és levegőt is könnyebben veszek.
Jelenleg még nem hiányzik, nem érzem az elvonási tüneteket, ami nem is baj. Mondjuk dolgozok azon, hogy ne hiányozzon, sokat segít ebben a meditáció, és az elhatározás is, hogy tényleg abba akarom hagyni. Sok pénzbe kerül, büdös, nem is egészséges, és egyáltalán, minek?
Ole állítólag azt mondta, hogy aki dohányzik, az vagy gyenge, vagy hülye. Esetleg mindkettő.

Nincsenek megjegyzések: