2013. április 21., vasárnap

Furcsa érzések, gondolatok ...

Mikor 3 éve felmentem Budapestre, akkor úgy gondoltam, hogy havonta 1x hazajövök Pécsváradra. Ez működött is egészen tavalyig, amikor is fél évig voltam munkanélküli. Tavaly összesen 6x voltam itthon, eleinte pénzügyi okok miatt, utána meg a munkarendem, illetve programok szóltak közbe. De már októberben, amikor itthon voltam, észrevettem, hogy bizonyos idő után (2 nap) már nem van kedv annyira itthon lenni. Ez Karácsonykor jobban kiütközött, persze akkor 5 napot voltam itthon. Mindenesetre sok volt, ennyi időt eltölteni a Családommal elég kimerítő volt. Egyrészt nem igazán tudtam meditálni itthon (unokahúgom mellett elég nehéz, és hely sem nagyon van), másrészt vannak olyan dolgok, amiket a Családomtól is nehezen tudok elviselni, de legalább gyakoroltam a türelmet. Azóta 2x voltam itthon, februárban, illetve most. A mostani alkalom amúgy sem örömteli, de az a helyzet, hogy ha sokáig vagyok itthon, az nem túl jó. Unatkozok, nem tudok mit kezdeni magammal, és ha ez okból kifolyólag leülök a net elé, akkor persze megszólnak.
Így az az elhatározás született meg bennem, hogy a továbbiakban 2-3 havonta fogok csak hazautazni. Ez anyagilag is jobban kifizetődő, egy oda-vissza út 8-9eHUF-ba kerül, az meg azért nem kis pénz. Amúgy is, leendő munkarendem sem fogja annyira megengedni, hogy sűrűn járjak haza. Bár abból lehet majd probléma, hogy valószinüleg nem 7végéken fogok hazajárni, elvégre akkor esélyesebb, hogy valami Dharma-programra megyek. Mindegy, ez még a jövő zenéje.
Most is azon gondolkodok, hogy miután visszaértem Bp-re, nem rögtön hazamegyek, hanem először a Centrumba, Huszárba. Hiányzik az a légkör, ami ott van, pláne úgy, hogy már 1 hete nem voltam. De ezt az előző postban már kifejtettem, hogy miért. Jó ott lenni, szeretem azt a helyet. Meg hát kíváncsi vagyok valamire, és ezt le kell ellenőrizni. Szóval nagy az esély arra, hogy csak későn érek haza annak ellenére, hogy  fél8kor már Bp-en leszek.

Nincsenek megjegyzések: