2011. február 7., hétfő

Várakozva ...

Nos, megvolt az interjú, állásról. Maga a cég tettszik, amit láttam a munkakörélményekről az is, a munka, amit végezni kellene, azzal sem lenne bajom, nem rossz, és tulajdonképpen rájöttem, hogy szeretek a szakmámban dolgozni. Szerintem nem tettem rossz benyomást a beszélgetés során, most már csak azt kell kivárni, hogy értesítenek-e? Elméletileg 2-3 hét, ha szólnak, de legalább nem azt mondták, hogy "Majd értesítjük ..." . Az rosszabb lenne, mert abban az esetben nem hiszem, lenne esélyem. Volt "gyakorlati" rész is, de az gyerekjáték volt a számomra. 2 alkatrészt kellett felforrasztanom egy panelra, aztán egy másik panelon meg kellett találnom a hibákat. Tényleg nem volt nehéz, még úgy se, hogy tulajdonképpen másfél éve nem gyakoroltam a szakmát, de hát van 11 év tapasztalatom, az meg nem múlik el csak úgy. Mindenesetre bízok a legjobbakban, és abban, hogy történjen bármi, az úgy lesz, ahogy lennie kell.
Azért azt meg kell említeni, hogy 1, vagy 2 műszakban kell dolgozni, és csak nyolc óra a munkaidő, 7végén nem kell dolgozni, illetve néha elrendelhetnek túlórát, de azt fizetik. Nem hangzik rosszul. Tulajdonképpen szeretnék ott dolgozni, és az sem jelent problémát, hogy albérletet kellene keresnem, ha felvennének. Ha! Erős kívánságokat teszek ennek érdekében minden nap, bízva abban, hogy összejön a munka, és felvesznek. Bízok önmagamban!

Nincsenek megjegyzések: