2011. február 5., szombat

Tisztulás ...

A buddhista tanítások azt mondják, hogy minden betegség tisztulás, korábban összegyüjtött negatív benyomások, karmák távoznak ilyenkor. Na, most nekem ezen a 7en kijutott bőven a tisztulásból! Már egy ideje fáj a jobb térdem, de ezt megszoktam. Ehhez társult a hét elején az, hogy elkezdett megen nőni a 2 alsó bölcsességfogam. Milyen faja! Így mind2 oldalon fáj, és a táplálkozás is problémásabb, nehezebb. Aztán 2. éjszakás műszak elején kezdtem észrevenni, hogy emelkedik a hőmérsékletem, belázasodtam. Kb. 1,5 órába telt, mire tudtam szerezni lázcsillapítót, akkor rögtön 3at is. A vicces az volt, hogy bárkitől érdeklődtem, van-e neki lázcsillapító, mindenki fájdalomcsillapítót akart adni. Mondtam, hogy köszi, a fájdalmat elviselem, de a lázamat nem tudom kontrollálni. A lehető legjobb időben kaptam meg a gyógyszert, mert kezdtem abba az állapotba kerülni, amikor már kihatással van a láz a gondolkodásra, tevékenységekre is. Mindenesetre elég érdekes volt, lehetőségem nyílt megfigyelni, hogy hogy viselkedik a tudat ilyen körülmények között. Annak ellenére, hogy szarul voltam, valahol még élveztem is. No, nem kell rosszra gondolni, nem vagyok mazochista, csak próbáltam a lehető legtőbb jó dolgot kihozni a helyzetből. Tanulságos volt. Azért azóta mindig van nálam Algopyrin, a biztonság kedvéért. Nem szívesen lennék megen lázas ...

Nincsenek megjegyzések: