2011. február 25., péntek

Curse of the Winter ...

Szomorúan tapasztalom magamon, hogy rajtam van a "Tél átka". Ez nem más, mint hogy volt a Karácsony, Újév után is otthon voltam, aztán jött a táppénz, mindehhez hozzájön az, hogy télen az ember fia kevesebbet mozog, így most azt látom, hogy kisebb "úszógumit" sikerült növesztenem. Nyaff! De sebaj, majd megpróbálok jobban odafigyelni, hogy mit, és mennyit eszek, lehetőleg száműzöm az édességet az életemből, és lehetőleg többet mozgok. Meg lehetőség szerint rendszeresen borulok. Az sokat segítene minden szempontból. Mondjuk az új melóhelyen más lesz az időbeosztásom, akkor majd legalább tudok rendszeresen gyakorolni, és ez sem egy utolsó dolog. Ja, ma kaptam meg a munkaszerződés tervezetét. Ez jó érzéssel tölt el. Mostanában amúgy is sok jó dolog történik velem, kisebbek, nagyobbak, és ettől folyamatosan jól érzem magam. De visszatérve az alapgondolathoz, fogynom kell. Vagy átdolgozni a zsírpárnákat izommá. Amúgy is azt vettem észre az elmúlt 1/2-3/4 évben, hogy erősödtem. Meg is lepődtem rajta. Na de mindegy, a lényeg az, hogy fogyni kell! Le a zsírral!

Nincsenek megjegyzések: