2011. február 23., szerda

Rövid "7vége" ...

Csütörtök délelőtt, az éjszakás műszak befejezése után hazautaztam. Nem szokásom éjszakás után hazamenni, de be akartam adni az adóbevallás mielőbb, és így muszály volt. Az a hátránya az ilyen hazajövetelnek, hogy igazából kevés idő van bármire. A buszon nem tudok rendesen aludni, és hazaérkezés utánis kevés az esély erre. Most is ez volt. Hazaértem fél3ra, gyors mélnézés, netezés, majd átugrottam Öcsémékhez ebédelni. Onnan 4kor mentem haza, begyújtottam, majd 7ig neteztem, fűtöttem, az ébrenlét, és a kóma közti féláállapotban tartózkodva. Utána Öcséméknél vacsora, kis ottlét, majd vissza haza fűteni. Anyám hazaérkezése után beszélgettünk, bár én egyre inkább az agyhalott állapot felé haladtam. Valahogy mégis fenn tudtam maradni éjfélig, de akkor elájultam. Sikeerült aludnom másnap délig, de ezen nem csodálkozok, hiszen szerda dál óta voltam fenn csütörtök éjfélig.
Pénteken az volt a terv, hogy bemegyek Pécs, és teszek-veszek, de ezt keresztülhúzta a déli ébredés. Így csak annyi volt a program, hogy miután összeraktam magam, bementem Pécs, meglátogatni barátaimat, ahol kellemes beszélgetéssel, emlékek felelevenítésével, és pálinkázással ütöttük el az időt. Jó volt.
Szombaton az idő ment, tenni bármit is keveset tudtam, egyrészt össze kellett pakolnom a visszaúthoz, másrészt meg meg kellett csinálni az adóbevallást. Ja, vettem pálinkát is, a mostani 7végén lesz Országos Centrum Találkozó (OCT), illetve ezen belül szombat este farsangi buli. Arra meg kell pálesz, ugye. Eredetileg dolgoznék, de már hetekkel ezelőtt vettem ki szabadságot a 7végére. Érdekes 7vége lesz, az biztos.
Legközelebb jövő 7végén, vasárnap éjjel megyek haza, azon ritka alkalmak egyike, amikor vasárnap fejezem be a nappalost, és haza tudok menni az "iskolabusszal". Hamarost ez is elmúlik, elvégre csak hétvégékre tudok hazamenni, pénteki napokon. Majd, ha már az új helyen dolgozok.

Nincsenek megjegyzések: