2010. február 19., péntek

Farwell ...

... from Picasa. Az a helyzet, hogy találtam egy képmegosztó site-ot, ami valahogy jobban bejövős, mint a Gugli-féle képmegosztó (nem vagyok teljesen megelégedve vele). Dizájnosabb, átláthatóbb. Nekem. El is kezdtem töltögetni képeket felfele, kellőképpen megválogatva, hogy miket is rakok fel. Oda tényleg csak olyan képeket akarok felrakni, amiket érdemesnek tartok rá, ami jó, minőségileg, és tartalmilag is. Persze egy kis kozmetikázás előtte mindenképpen kell, de ez manapság már alap. Mindegy, nem ez a lényeg. Folytatom a tesztelést.
Ja, és az új galéria!

1 megjegyzés:

MDL írta...

De rég olvastalak! Örömmel látom, hogy csatlakoztál a Flickr-hez. Hozzá is adlak a kontaktokhoz (nem muszáj viszonozni, nem azért mondom).

Mond neked valamit az a név, hogy Pressing Lajos? Van három beszéde, amit írásban megkaptam txt-ben. Szeretettel ajánlom: sendspace.com/file/utt20i