2010. február 17., szerda

Áttörés?

Ma ebéd után leültem meditálni. És végre sikerült végigcsinálnom, rendesen, ahogy kell. Ilyen már régóta nem volt. De most sikerült. Ez jó. Jó érzés volt. Az elmúlt időkben, amikor nekikezdtem, mindig elakadtam az elején. Annál a pontnál, hogy lecsendesíteni a tudatomat. Olyannyira elakadtam, hogy le se tudtam nyugtatni, csendesíteni a tudatomat.
Ebéd után leültem, és nekikezdtem. Ment a lecsendesítés. A 4 alapgondolat is simán végigment. A felépítő szakasz is simán végigment, pedig közben Apám kicsit mászkált, de az se zavart meg. Mantra-szakaszban persze volt némi elkalandozás, néha a tudatom máshova figyelt, de általában sikerült az összpontosítást visszafordítani a Buddha-formára. A lezárással meg abszolút nem volt gond. Körülbelül 20-30 percet tudtam meditálni, ami az korábbi próbálkozásokhoz képest nagy előrelépés. Ezután törekedni fogok arra, hogy ennyit legalább gyakoroljak minden nap. Ideje van már nagyon ...

Nincsenek megjegyzések: