2007. november 30., péntek

Furcsa ...

Tennap délután leültem, gondoltam postolok egyet. Aztán csak ültem, néztem a monitort, és semmi értelmes nem jutott az eszembe, amit lejegyezhettem volna. És perceken át ment. Meg is lepődtem rajta, mert ez annyira nem jellemző. Általában van mit írnom, mindíg jön valami gondolat, ami foglalkoztat, amit meg kell formálni, szavakba önteni. Pár perc gondolkodás mindíg elég volt, de most ... Mindenesetre érdekes. Ennyire üres lenne az elmém? Vagy csak lényegtelen, amire mostanában gondolok? Nem hiszem. Nem hiszem azt sem, hogy elfelejtettem fogalmazni, mert az most is megy, sőt, műszak végén jelentést is kell írnom, és a tegnapi nap végén megen sikerült egy érdekesen megfogalamazott jelentést produkálnom. Kíváncsi vagyok, mikor fognak szólni az érdekes fogalmazás, vagy a jelentések végére beszúrt kínai közmondások miatt? Eddig még senki nem problémázott, de előbb-utóbb csak eljön az ideje. Biztos lesz majd egy olyan közmondás, amit majd valaki személyeskedésnek fog vélni. Már ha veszi a fáradságot, hogy végigolvassa, értelmezze a dolgokat. De akikről tudom, hogy elolvassák ezeket, azok eddig nem szóltak, tehát vagy nem zavarja őket, vagy azt a részt már olvassák. Mindegy, egyszer mindennek eljön az ideje ...

Nincsenek megjegyzések: