2007. november 23., péntek

I'm Sick ...

Megbetegedtem, megfáztam, engem is utolért a takonykór. Reggelente alig kapok levegőt, el van dugulva az orrom, és ki van száradva a torkom. Ez van, de 1x elmúlik. Remélem hamarosan. Iszogatom is a mézes, meleg teát, egyenlőre még nem érzek undort tőle, mint azt valaki 1x mesélte. Azért örülnék neki, ha elmúlna már ...
Milyen vicces, hogy a hétre felmelegedést mondtak meteorológusaink, és télleg. A hőmérséklet 0 C fölött van, a hó nagyrésze elolvadt, minden tiszta sár, és latyak. Persze ez csak átmeneti, ha lehet hinni, fentebb említett szakembereinknek, mert jövő hétre meg megen havat mondanak. Legyen! Benne vagyok, essen a hó, de maradjon is meg! Az lenne a jó! Unokahúgomra vagyok kíváncsi, hogy reagál rá, és mit művel vele. Ez is kiderül majd ... És vicces lesz ...

Nincsenek megjegyzések: