2007. november 1., csütörtök

My PC ...

A 7en kisebb para vett erőt rajtam. 1ik reggel nem indult pe a gépem. Illetve nem is a gép, csak a winfos. Kicsit matekoltam vele, aztán sikerült némi szikrát csiholnom belé, majd lefeküdtem aludni. Délután aztán adatmentés után winfos reinstall. A gond csak az volt, hogy többször is menet közben lefagyott, kikapcsolt a monitor, meg ilyenek. Szétszedtem, kiporoltam, megtisztítottam, átnéztem, persze mint halottnak a csók. Aztán ma délután ébredés után jött az isteni szikra (!), leszedtem az új Winampot (5.5), felraktam 1 kicsivel régebbit, aztán azóta megy, semmi gond nincs. Azaz van, de az könnyen áthidalható, megoldható. A tápba kell vennem új ventit, és akkor minden jó. Egy darabig ... Mindenesetre nem kell vennem új proci, alaplap, vagy vidiókárd. Ájm veri hepi!

Nincsenek megjegyzések: