2007. november 27., kedd

Fáradtan ...

Valahogy megen nincs kedvem semmihez se. Legszívesebben otthon lennék, pedig a múlt hetet otthon töltöttem. Lehet, hogy azért van az egész, mert meg vagyok fázva, és nem érzem magam valami jól. Mondjuk amúgy se. Sebaj, majd holnap. Pihenős leszek, és 9ig biztos, hogy nem fogok felkelni. Nem akarok. Aludni akarok, pihenni. Játszani, filmet nézni, olvasni. Átnézni a fényképezőm leírását, utánajárni a témának. Semmi fontos, csak csupa apróság, ami kikapcsolódásra ad lehetőséget. Másra nem is lesz nagyon lehetőségem, anyagi forrásaim a vége felé járnak, fizetés meg csak jövő 7en lesz. Állítólag 7végén lesz főzős, kajálós, iszogatós baráti összejövetel. El is akarok menni. Kivéve , ha ... Ha ott lesz bizonyos valaki, emberformájú sejtburjánzás, akivel nem igazán vagyok hajlandó 1 légtérben tartózkodni. De ez még kiderül addig. Most csak azon vagyok, hogy a hátralévő 6 óra minél előbb elteljen. Aztán hazafelé alszok egy fél órácskát, ami pont elég ahhoz, hogy ne tudjak korán elaludni. De ahhoz meg kevés, hogy kipihenjem magam. Ördögi csapda.

Utóbbi időben kicsit eltávolodtam magamtól, és úgy általában mindentől. Kaptam egy kellemetlen hírt, ami ráébresztett, hogy van még az életemben olyan dolog, amit nem tudtam lezárni. Pedig azt hittem. Ennek következtében szétszórtabb lettem, figyelmetlenebb, és befeléfordulóbb is a szokásosnál. Most meg próbálom magam helyrerázni. Sikerülni fog, ez csak átmeneti állapot, bár hosszabb, mint szeretném. Kell találnom valamit/valakit, ami/aki kellőképpen le tud foglalni, ami/aki eltereli a figyelmemet. Nem könnyű feladat, mert nehezen felejtek. Átok, és áldás egyszerre. Lehet, hogy el kellene mennem messzire. Nagyon messzire. Idegen környezet, az talán segítene. De sajnos ez se menne olyan hamar, kellene egy kis idő hozzá. És/illetve pénz. Januártól megpróbálok takarékoskodni. Gyüjteni pénzt. Föl kellene vennem a kapcsolatot pár régi cimborámmal, hátha tudnak valami ifót mondani, esetleg segíteni. Ki tudja? Meg kell próbálnom ...

Nincsenek megjegyzések: