2012. május 1., kedd

Jövőkép ...

Ha jobban belegondolok, akkor nekem nem nagyon van ilyen. Azaz van olyan, ami azt takarja, hogy mit szeretnék a közeli, és távoli jövőben, de ezek nem konkrét dolgok, inkább vágyak. Hogy hova szeretnék eljutni, mi lenne a jó, meg ilyesmik, de semmi konkrét. Azzal kapcsolatban sem, hogy ezeket hogyan akarom elérni, megvalósítani. Nem mintha ezzel egyedül lennék szerintem a mai világban, de ez még nem nyugtat meg, hogy mások is így éreznek.
Abból kifolyólag, hogy munkanélküli lettem, a utóbbi időben többször is gondolkoztam azon, hogy hogyan tovább? Mit csináljak? Mihez kezdjek, milyen úton haladjak tovább? Mivel foglalkozzak? Mert nem feltétlenül a szakmámban akarok tovább dolgozni, sőt, szívesen kipróbálnám magam más területen is. Csak nem értek máshoz nagyon. És az az igazság, hogy talán kicsit félek is. Igen, félek. Hogy miért? Igazából nem tudom. Mert ha jobban belegondolok okom nincs rá.
Igazából van olyan terület, amin kipróbálnám magam, amivel szívesen foglalkoznék. És ez a fotózás, a képi megjelenítés. A napokban még az is eszembe jutott, hogy akár csinálhatnék rövidfilmeket is. Mozgóképek. Mit tudnék alkotni? Persze minimális tőke ehhez is kellene, mert egy kamerát mindenképpen kellene vennem.
Persze amíg nem teszek lépéseket ez irányban, addig csak álmok maradnak. Most még hivatkozhatok arra, hogy jelenleg a munkanélküliségem miatt nincs pénzem erre. De ez csak kifogás. Márpedig a kifogás az, ami mindenkinek van, csak éppen senki nem kíváncsi rá. El kell döntenem, hogy hajlandó vagyok-e lépéseket tenni annak érdekében, hogy az álmaim, vágyaim valóra váljanak. És igazából nem lenne jó évek múlva visszatekinteni úgy, hogy nem tettem próbára magam a félelmeim miatt. Tehát?

2 megjegyzés:

Lili írta...

Fotózz! Olvass róla! Rengeteg tananyag van a neten. Gyakorolj! Kezdd el, ne halogasd! Mindegy, milyen fényképezőgéppel, akár a mobiloddal. Nem csak pénzbeli kezdőtőke kell hozzá, hanem a kezdeti elszántság, és a fel-nem-adáshoz szükséges kitartás! Ingyenes.

Kcj írta...

Ezzel nincs gond, kaptam könyvet is, ami elég konkrétan leírja a dolgokat, mit, hogyan, miért kell használni. De mobillal nem szeretek fényképezni. Kevés a beleszólási, állítási lehetőségem. Meg az telefon. Nekem. A digi kompaktommal csinálok képeket, fotózok fele, de ezzel sincs annyi lehetőségem, mint szeretném. De ez már fényképező. Amit tényleg normális gépnek tekintek, ami a tulajdonomban van, az a Nikonom, fémvázas, tükörreflexes analóg. Ezzel készítek jelenleg ff képeket, csak itt meggondolandó, hogy mit, és mennyit kattogtatok. Hamarosan majd átnézem meglévő képeimet, és lesz megosztás.