2012. május 16., szerda

Jelmezek ... ?

De most őszintén, tényleg. Nagy képregényrajongó vagyok, kisgyerek korom óta. Legalább 30 éve. A szuperhősök kalandjait is szeretem. A belőlük készült filmeket is (nagyrészt). De gondolkodjunk már el egy kicsit. A jelmezeikről. Nem mindenkiéről, persze. Mert van, akinek ez páncél (Vasember). Van, akinek ez a létének a része, mert egy isten, így adott a megjelenése (Thor). De a többiek? Mindenféle csiri-csáré maskara, idétlen maszkok, testre feszülő sztreccs ruhák, idióta színekben, mintákkal, maszkokkal. Értem én, hogy titkolni kell az identitásukat. De miért olyan cuccokban, amik őszintén szólva nem kicsit nevetségesek. Vegyük pl. Rozsomákot. ha én lennék ő, karomban adamantium pengékkel, megerősített csontvázzal, és hihetetlen erős regenerációs képességgel, akkor tuti, hogy nem öltöznék sárga-feketébe. Egy hülye maszkkal kiegészítve. Nem. Mindenképpen valami ötét ruhát választanék, ami azért nem túl feltünő, és segíti a rejtőzködést, ha szükséges. De nem egy ilyen sárga-fekete céltábla jellegű, "ide lőjetek, itt vagyok" ruhát.
Mindettől függetlenül persze továbbra is szeretem a képregényeket.

Nincsenek megjegyzések: